U Giappone, in più d'esse un paese simbulizatu da a scienza d'avanguardia, hè ancu un paese cù esigenze elevate di sofisticazione in u campu di a vita domestica. Pigliendu cum'è esempiu u campu di l'acqua potabile quotidiana, u Giappone hà cuminciatu à adupràtubi d'acciaio inoxcum'è tubi di furnimentu d'acqua urbana in u 1982. Oghje, a pruporzione di tubi d'acqua in acciaio inox utilizati in Tokyo, Giappone hè più di 95%.
Perchè u Giappone usa tubi d'acciaio inox à grande scala in u campu di u trasportu di l'acqua potabile?
Prima di u 1955, i tubi galvanizzati eranu cumunemente usati in i tubi di furnimentu d'acqua di rubinettu in Tokyo, Giappone. Da u 1955 à u 1980, i tubi di plastica è i tubi cumposti acciaio-plastica eranu largamente usati. Ancu s'è i prublemi di qualità di l'acqua è i prublemi di perdite di i tubi galvanizzati sò stati parzialmente risolti, e perdite in a rete di furnimentu d'acqua di Tokyo sò sempre assai serii, cù un tassu di perdite chì hà righjuntu un inaccettabile 40%-45% in l'anni 1970.
L'Uffiziu di l'Approvvigionamentu d'Acqua di Tokyo hà realizatu ricerche sperimentali approfondite nantu à i prublemi di perdite d'acqua per più di 10 anni. Sicondu l'analisi, u 60,2% di e perdite d'acqua sò causate da una resistenza insufficiente di i materiali di e tubature d'acqua è da forze esterne, è u 24,5% di e perdite d'acqua sò causate da una cuncepzione irragionevule di i giunti di e tubature. L'8,0% di e perdite d'acqua sò causate da una cuncepzione irragionevule di u percorsu di e tubature per via di l'alta velocità di espansione di i plastichi.
À questu scopu, l'Associazione Giapponese di l'Opere Idriche ricumanda di migliurà i materiali di e tubature d'acqua è i metudi di cunnessione. À partesi da maghju 1980, tutte e tubature di furnimentu d'acqua cù un diametru inferiore à 50 mm da a linea principale ausiliaria d'acqua à u contatore d'acqua utilizanu tubature d'acqua, giunti di tubature, gomiti è rubinetti in acciaio inox.
Sicondu e statistiche di u Dipartimentu di l'Approvvigionamentu d'Acqua di Tokyo, mentre u tassu d'usu di l'acciaio inox hè aumentatu da 11% in u 1982 à più di 90% in u 2000, u numeru di perdite d'acqua hè calatu currispundente da più di 50.000 à l'annu à a fine di l'anni 1970 à 2-3 in u 2000. , hà risoltu fundamentalmente u prublema di e perdite di e tubature d'acqua potabile per i residenti.
Oghje in Tokyo, Giappone, sò state installate tubi d'acqua in acciaio inox in tutte e zone residenziali, ciò chì hà migliuratu assai a qualità di l'acqua è aumentatu a resistenza à i terremoti. Da l'applicazione di tubi d'acqua in acciaio inox in Giappone, pudemu truvà chì i vantaghji di i tubi d'acqua in acciaio inox in termini di prutezzione ambientale verde, cunservazione di e risorse, è salute è igiene sò indiscutibili.
In u nostru paese, i tubi d'acciaio inox eranu inizialmente aduprati principalmente in l'industria militare. Dopu à guasi 30 anni di sviluppu, a tecnulugia di u produttu hè stata migliurata significativamente, è hè entrata gradualmente in u campu di u trasportu di l'acqua potabile, è hè stata prumossa vigorosamente da u guvernu. U 15 di maghju di u 2017, u Ministeru di l'Alloghju è di u Sviluppu Urbanu-Rurale di a Cina hà publicatu u Regolamentu Tecnicu di u Sistema "Tubi d'Acqua Potabile Diretti per Edifici è Zone Residenziali", chì stipula chì i tubi devenu esse fatti di tubi d'acciaio inox di alta qualità. Sottu sta forma, a Cina hà datu nascita à un gruppu di rapprisentanti di imprese statali è imprese private cù capacità tecnologiche superiori.
Data di publicazione: 21 di marzu di u 2024